Шановні клієнти!

При замовленні продукції Ваше замовлення буде направленно Вам експрес-доставкою за адресою в межах України після отримання плати за Ваше замовлення.

Інформуємо Вас про особливості експрес-доставки на на території України за допомогою кур'єрської компанії ДПД(DPD).

Компанія ДПД(DPD) забезпечує доставку посилок від "дверей" до "дверей" одержувача, а також у Вас є можливість відстежувати доставку посилки на усьому шляху.


Як і в Європі, в Україні ДПД(DPD) пропонує надійний і компетентний сервіс по доставці вантажів і посилок :

- Доставка в 16 000 міст і населених пунктів країни;
- Оптимальна швидкість доставки від дверей до дверей - впродовж 24-48 годин в більшість населених пунктовУкраины*;
- Високі стандарти безпеки і збереження посилок;
- Зручний час доставки: 09.00 - 18.00 або можливість забрати замовлення в офісі ДПД в вашому населеному пункті;
- Можливість відстежувати статус виконання доставки на усьому шляху.

*З моменту отримання оплати замовлення. Час доставки варіюється залежно від населеного пункту. Від 1 до 7 днів.

Способи отримання доставки :
1. Доставка здійснюється безпосередньо на Вашу домашню адресу.
2. Доставкана на склад кур'єрської служби.
Склади кур'єрської служби розташовані в усіх обласних центрах України.

Вартість доставки:
Доставка здійснюється безкоштовно*.
*Окрім % плати за переказ коштів. Це залежить від служби якої здійснюєте переказ.

Умови зберігання:
Якщо кур'єру Кур'єрською компаниї ДПД(DPD) невдалося після другої спроби доставити посилку, або якщо одержувач відмовляється її прийняти або відсутній по вказаному в Вантажній квитанції адресі, представник компанії ДПД(DPD) зв'яжеться з ТОВ "Гербалайф Україна", що б погоджувати наступні дії. За узгодженням з Дистриб'ютором посилка може бути отримана в офісі ДПД(DPD) впродовж 7днів.

Перевірте отриманий замовлення!
При отриманні експрес посилок, що доставляються кур'єром, до того як Ви поставите свій підпис про отримання, будь ласка, переконаєтеся, що посилка зберегла свою цілісність.

Ми також рекомендуємо Вам:
- Розкривати посилку і перевіряти вміст у присутності кур'єра, навіть якщо посилка немає видимих зовнішніх ушкоджень;

- При виявленні ушкоджень продуктів усередині посилки вимагайте, щоб кур'єр склав і підписав акт, в якому ці ушкодження були б зафіксовані;

- У разі недовложення в посилку якогось продукта, Ви можете попросити кур'єра скласти акт для підтвердження цього факту.

- У разі отримання розкритої або пошкодженої посилки представник кур'єрської компанії повинен скласти акт, в якому фіксуються недовложення/розбіжності, втрата або ушкодження вмісту посилки. Такий акт необхідно завірити підписом (підписами) співробітників кур'єрської компанії. Для подальшого вирішення проблеми зв'яжіться з відділом дистанційних замовлень.

Увага! Відділ дистанційних замовлень не приймає претензії по продукту, у разі, якщо Одержувач не склав разом з кур'єром акт.